söndag, oktober 17, 2004

Post Bryssel

Ingen panik!

Jag är tillbaks.

Efter ett par dagar i Bryssel sitter jag åter vid tangentbordet. Men tyvärr kommer jag inte att kunna leverera några texter just nu.

Ni hajar säkert. Ett halvdussin ostron och ett glas vitt på hörnet till frukost, förmiddagsfika på Greenwich, lunch på Falstaff, ett par stänkare genever på Metropole, en liten jävel på Daringman och nattsudd på Monk.

Ungefär som metallarna från Trollhättan, fast med lite klass. Inga dildosar, liksom.

Dessutom har jag gått en ansträngande kurs i EU-byråkrati. Den har varit givande på många sätt, och för läsare av denna blogg kommer det att märkas i en kommande text om Junilistans kandidatur till riksdagen, ett avslöjande om Centerpartiets nya framtoning, och kanske något om vissa politikers förhållande till Kuba.

Men inte nu.

Jag är lite trött.