fredag, september 03, 2004

Reaktioner

Här händer det grejer.

Jag nås av det glädjande beskedet att begåvade gröna politikern Gustav Fridolin tagit sitt förnuft till fånga och ställt in sitt deltagande i den så kallade "solidaritetskonferensen", som jag skrev om här och här. Gustav, som sitter med i budgetförhandlingarna med regeringen, insåg förhoppningsvis att hans trovärdighet i regeringssamverkan påverkas negativt av att delta i öppet revolutionära sammanhang. I vilket fall har han alltså ställt in.

Även en annan grön vän är i farten: Einar Westergaard, språkrör för Grön ungdom, bemöter min text om Green Anarchy. Läs hans inlägg i kommentarerna till posten.

Sedan har jag fått brev från "Abu Usama El Swede", där han berättar att jag blivit spärrad från forumet Noor, efter min text om talibanen säpo missade. Trist. Men fundamentalisterna skriver inlägg här också. Följ talibandebatten i kommentarerna.